dinsdag 25 november 2014

Nieuw begin!


Hoi!

Dit is mijn nieuwe begin! Hier komt het.


Hoi allemaal!

Mijn blog liep niet zo lekker dus ik ga ''opnieuw'' beginnen. So Welcome On My Blog!

Ik ben Sophie. Ik ben 14 jaar. Mij leek het al heel lang gaaf om een blog te hebben. En daarom begin ik er een. Mijn blog gaat over van alles en nog. Over wat ik meemaak, wat ik leuk vind om te doen, dingen die mij aanspreken en dingen die ik zie. Ook zal er fashion en make up langs komen. Ik hoop dat jullie blijven lezen en dat jullie het leuk vinden. Als je tips, vragen of idee├źn hebt mag je mij altijd mailen. Mijn mailadres is sophievdweele@outlook.com . Je kunt mij ook op instagram vinden. Mijn naam van mijn account is @xsophieex.blogspot.nl . Ik ga proberen elke week twee tot drie keer te bloggen.

Liefs Sophie

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen