dinsdag 9 december 2014

Gastartikel van Lieke & Shirley


Gastartikel:  25 Food Vragen Tag

lalaa.jpg

Hoi! Wij zijn Lieke en Shirley van de blog Sisterhoodmoments. Op onze  blog schrijven we over de onderwerpen die wij leuk vinden, denk hierbij aan Beauty, Fashion & Lifestyle. Ook doen we regelmatig DIY’s en tags. Sophie heeft ons gevraagd om een gastartikel te schrijven voor haar blog. Klik hier om haar artikel op onze blog te lezen.  Wij doen vandaag de 25 Food Vragen Tag! Lees snel verder als je benieuwd bent!

boo.jpg

  1. Wat is je favoriete ontbijt?
    Shirley: Crackers of boterhammen.
    Lieke:  Helaas komt het niet vaak voor dat ik het eet maar ik denk dat iedereen wel van een gebakken eitje en verse sinaasappelsap houdt, ja toch? ;)
  2. Hoe drink je je koffie?
    Shirley: Met een zoetje en een klein beetje melk.
    Lieke:  Ik drink geen koffie
  3. Wat zit er op je lievelingsbroodje?
    Shirley: Ik heb niet echt een lievelingsbroodje.
    Lieke: Chocoladepasta. Ghehe. En als het gezond moet zijn vind ik soms ook wel een broodje gezond lekker. Of kruidenboter!
  4. Soep of salade?
    Shirley: Salade!
    Lieke: Soep!
  5. Wat is je favoriete kookboek?
    Shirley: Het laatst uitgebrachte kookboek van Rudolph van Veen.
    Lieke: Ik kook niet vaak, maar als ik kook gebruik ik de site van de Albert Heijn.
    sweet.jpg
  6. Nooit meer zoet of nooit meer hartig?
    Shirley: Nooit meer zoet!
    Lieke: Ik vind dit best een lastige keus maar omdat ik zo’n zoetekauw ben en dol ben op chocola ga ik voor nooit meer hartig. Ik hoop dat ik deze keus nooit in het echt hoef te maken!
  7. Welk (keuken)land is je favoriet?
    Shirley: Ik weet het niet zo goed maar ik vind Italiaans en Mexicaans eten erg lekker!
    Lieke: Ik stem voor de keus van Shirley!
  8. Wat is je favo foodfilm?
    Uhm, misschien een beetje slecht van ons maar we kennen er eigenlijk geen!
  9. Wat is je meest ultieme guilty pleasure?
    Shirley: Kruidnoten!
    Lieke: Chocola
  10. Wie is je grootste inspiratebron?
    Shirley: M’n moeder en m’n oma, omdat zij het lekkerst koken van allemaal!
    Lieke: Bij mijn oma is altijd alles lekker, zelfs dingen die ik normaal niet lus. Maar als ik iets ga maken of koken haal ik mijn inspiratie altijd wel van ’t internet.
    1.jpg
  11. Thuis koken of uit eten gaan?
    Shirley: Thuis!
    Lieke: Hoewel uit eten gaan heel erg leuk is, eet ik toch het liefste thuis
  12. High-End of Low-Profile?
    Shirley: Low-Profile
    Lieke: Voor mij ook Low-Profile
  13. Wat is je lievelingsrestaurant?
    Shirley:  De Beeren!
    Lieke: Ah, ik vind het eten bij De Beeren ook zo verschrikkelijk lekker!
  14. Boodschappen doe ik bij…
    Shirley: Bas van der Heijden.
    Lieke: Bij ons worden de boodschappen uit de Bas van der Heijden en de Jumbo gehaald.
  15. Het lekkerste dat ik ooit gegeten heb is…
    Shirley:  De hachjee van mijn oma!
    Lieke: Oma’s appeltaart!  (Oma’s koken zo lekker)
    2.jpg
  16. Wat is je favo cocktail?
    Wij mogen nog geen cocktails ;)
  17. Koffie met George Clooney of met Heston Blumenthal?
    Shirley:  George Clooney
    Lieke: George Clooney
  18. Wat mag er niet in jou keuken ontbreken?
    Shirley: Zeezout, melk en olijfolie.
    Lieke: Peper, zout en chocola!
  19. Mijn favo snack is:
    Shirley: Appel met kaneel.
    Lieke: Snacks klinkt voor mij als ‘ongezond’ en als ik in die categorie moest kiezen ging ik voor pizza en chocola. Voor gezond ga ik ook voor fruit!
  20. Wat zit er op jou pizza?
    Shirley: Kaas of salami.
    Lieke: Ananas, tonijn of spinazie.
    3.jpg
  21. Wat lust je écht niet?
    Shirley:  Zuurkool.
    Lieke: Zuurkool en koolraap, bah!
  22. Mijn favoriete foodblog:
    Shirley: Ik volg niet echt foodblogs, maar als ik iets nodig heb kijk ik gewoon op veel verschillende sites.
    Lieke: Ik vind De Groene Meisjes een hele leuke blog! Ook volg ik Foodgloss op Youtube!
  23. Het gekste dat ik ooit gegeten heb is…
    Shirley: Pindakaas met vruchtenhagelslag.
    Lieke: Ik heb ooit eens kaas met jam geprobeerd, sommige mensen vinden dat lekker. Nou, ik hoef het niet nog een keer hoor, haha.
  24. Wat staat erop je food bucket list?
    Shirley:  Heb ik die?
    Lieke: ik wil nog wel een  keer mosselen uitproberen. Mij lijkt het niet echt heel erg lekker maar ik heb het nog nooit op dus ik zal het is een keer moeten proberen.
  25. Ik kan niet leven zonder…
    Shirley: Kruiden!
    Lieke: Chocola en kruiden (vooral zout!)
     
     
    En dit was de tag! Wij vonden het een hele leuke tag en we hopen dat jullie het ook leuk vonden. Vergeet geen kijkje op onze blog te nemen!
     
    Liefs, Lieke & Shirley.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen