zondag 12 juli 2015

Terug van weg geweest

Hi!

Nou daar ben ik weer, terug van geweest. Ik had er helemaal geen tijd meer voor mijn blog. Nu het vakantie is kan ik weer volop aan de slag gaan!
Nu we het toch over vakantie hebben. Ik ben volop aan het inpakken, want ik ga dinsdag naar Zuid-Frankrijk. Beetje stressvol wel maar zeker erg leuk. Vrijdag heb ik mijn rapport en ik ben over naar Havo 4. Vraag niet hoe. Ik stond er redelijk slecht voor.

Ik ga dit jaar, net zoals vorige jaren, samen met vrienden op vakantie. Vorig jaar hadden we op vakantie een grote vriendengroep, we hopen daar weer op voor dit jaar. 
Ik ga proberen één keer per week te gaan bloggen. Over lifestyle, beauty en fashion. Ideeën, tips en onderwerpen zijn altijd welkom. Mijn mail is sophievdweele@gmail.com . 

Liefs,
Sophie

1 opmerking: